Friday, January 3, 2014

Review & Swatches : NYX Lipliner pencil & Ultra Pearl Mania Eyeshadow



Pozdravljeni! :) Leto je naokoli in zopet je čas da napišem še kakšno oceno izdelkov :) Danes vam bom predstavila dva NYX izdelka, ki sem ju prejela od MojaDrogerija.si :) Prvi izdelek je črtalo za ustnice, NYX Lipliner pencil v odtenku 810 Natural. Drugi izdelek je senčilo za veke, Ultra Pearl Mania, v odtenku 23 Walnut Pearl :) Kot že zgornja slika kaže in kot lahko sklepate iz imen izdelkov, sem izbrala nežne in naravne odtenke za testiranje. Naj omenim da sta to moja prva NYX izdelka sploh :) Seveda je zelo fajn tudi podatek, da so NYX izdelki CRUELTY FREE ;)

Najprej o črtalu za ustnice. Klasična barvica s črnim pokrovčkom, na dnu ima barvo oznako, da lahko že takoj vidite odtenek. Šiljenje barvice poteka brez problemov, samo črtalo ni premehko in se ne lomi ali kruši. Odtenek ki sem ga izbrala je nežen, nude in svetel. Spominja me na "dusty rose" odtenek, ne vem kako bi to ime prevedla, tako da upam da si lahko predstavljate. Če ne pa poglejte swatche ;) Mazljivost je dobra, sama nisem imela nobenih težav. Odtenek sem si enostavno in lepo namazala na ustnice, barva je brez problemov lepa in enotna. Edino kar smatram za minus tega izdelka je, da ne ostane dolgo na ustnicah. Barvico sem nanesla na pripravljene ustnice, brez kakšne premastne podlage in brez kakega balzama počez, ker sem se bala da bo premastno in da se bo samo stopilo dol. No to se je zgodilo v vsakem primeru, barva je izginila iz mojih ustnic že po 2 urah, brez da bi vmes jedla ali pila. Torej barvica sama po sebi na meni res ne zdrži, kar je res škoda, ker mi zelo lepo nežno poudari ustnice. V kombinaciji z šminko v podobnem odtenku je rezultat definitvno boljši, 4 ure brez problemov, potem pa se že pozna da barva začne kar izginevati... Nisem preizkusila nobenih drugih odtenkov, da bi lahko primerjala, tako da če bom, bom definitvno tudi na blogu sporočila svoje vtise. :)








In sedaj še o senčilu :)  V majhnem okroglem valju dobite 6 ml senčila. Odpiranje je enostavno, posodica in pokrov na navoj. Odtenek se imenuje 23 Walnut Pearl in kot že ime predlaga je odtenek res zelo perlast in svetleč. Naj se najprej vrnem nazaj k embalaži. Rada imam majhne in praktične embalaže, vendar tale meni ne ustreza. Namreč ne uspe mi, da bi lahko odprla posodico brez da bi se mi vsaj malo pigmenta streslo okoli. Nima nobene zaščite, kot na primer Essence pigmenti, tako da se vse takoj vsuje. Še preden odvijem, se pigment že nabira po celem pokrovčku in potem vse razstresem :S Res škoda da embalaža ni malo bolj praktična za nerodne uporabnike ;) Odtenek je orehasto- bakrene barve, z zlatim pridihom in precej svetleč. Na vekah izgleda zelo svetel in precej bolj bakreno-zlatkast, kot pa rjav. Imela sem velike težave z slikanjem tega odtenka, in niti ena slika ni res uspela pokazati odtenka takega kot je. Od blizu je res zelo močna topla barva, od daleč in na slikah deluje bolj svetleče bronasto in sploh ne tako toplo rjavkasto... kar se tiče pigmentiranosti je super, močna in se nanaša brez problemov. Ker je pigment v prahu je seveda treba biti pazljiv pri nanosu, da se vam ne vsuje pod očmi. Obstojnost senčila je tudi dobra, imela sem ga v službi cel dan brez problemov, ni zbledelo stran ali kaj podobnega. :)






Povzetek mojih izkušenj - oba izdelka sta sicer dobra ampak imata tudi oba kakšno pomankljivost, ki me odvrne od nadaljnjega nakupa ravno zato, ker imam toliko drugih izdelkov, ki se obnesejo precej bolje. Vsaj na meni :) Nismo vsi enaki in vse ne ustreza vsem, tako da tile mene res niso zelo impresionirali. Vseeno bi še kdaj poskusila kak drug odtenek črtala za ustnice, medtem ko za senčila se bom vedno raje vračala k Sleek paletkam ;)

Ste tudi vi poskusili NYX izdelke? Imate morda kakšno priporočilo kaj bi bilo fajn stestirati?

Upam da vam ocena pride prav in najlepša hvala za pozornost ;)

Love, UniqaPoly

2 comments:

  1. Jaz sem preizkusila kar nekaj NYX izdelkov, predvsem me je navdušil svinčnik Milk. Drugače pa so meni ti pigmenti zelo všeč, edino kar me moti, je pakiranje. Imam nekaj samplov (med njimi tudi tega tvojega) in odtenek Space v tem pakiranju, na očeh so se odlično obnesli in ja, če bi bilo manj packarije z njimi (pakiranje je res minus), bi jih uporabljala vsak dan. :)

    ReplyDelete
  2. mja, meni tudi na žalost tale embalaža kr zamori, ker vem da bom rabla pol še pol ure pucanja tega pigmenta iz vsepovsod.. drugače je pa fajn, lep odtenek :) bom mogoče res poskusila raje še kak svinčnik ;)

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)