Wednesday, November 5, 2014

Ocena: Oriflame - Miss Giordani parfumska voda





Pozdravljeni! Tokrat sledi ocena še enega izdelka, ki sme ga prejela s strani Oriflame Slovenija. Tokrat sem prejela testerček parfuma Giordani Gold - Miss Giordani. Kot sami pravijo gre za parfum, ki izraža vitalno italijansko ženstvenost, njegove glavne note pa so sorbet manga, neroli in poprova češnja.

Oriflame o dišavi pravi, da je glamurozna in ženstvena. Predstavlja strast in eleganco. Je nežen, a živahen vonj,  Cvetlično-sadni vonj se ponaša z že omenjenimi sestavinami plus notami bele grenivke, kalabrijske bergamotke, cvetovi frezije ter mošusa. 

Načeloma nimam tipa dišav, ki so mi všeč, vem samo da ne maram sladkih ali pretirano sladkih vonjev ( kakšna Christina A. ali Kylie M. imata pogoste take vonje...). Rada imam cvetlične vonje na splošno, lahko tudi bolj močne težke vonje ali pa kombinacije cvetlično-sadnega. Izključno sadni parfumi me ne pritegnejo. Tu pa gre za lepo uravnoteženo cvetlično-sadno mešanico, vonj je res ravno prav ženstven, ne presladek ali prelahkoten, hkrati pa tudi ni pretežek. Je rahlo sladek in topel vonj in se mi zdi idealen za jesensko zimski čas. Sama sem tole dišavo uporabljala tako za v službo kot faks, je zelo nosljiva dišava, ki jo lahko uporabljate za vsak dan. V kolikor imate radi cvetlično-sadne kombinacije, ki so ravno prav sladke in tople, hkrati pa dovolj rahle, da čez dan lepo dišite, brez da bi imeli občutek da imate premočen parfum za dnevne opravke, je tole zelo dobra popestritev vaše zbirke :P  Sama sem prejela sicer tester, ampak drugače ga prejmete 50ml po trenutno znižani ceni 19,99 evrov, redna cena pa je 32,90e. Dizanj stekleničke je res zelo lep, enostaven, eleganten in čist. Klasična zlata kombinacija, tipična za izdelke linije Giordani Gold. 

Parfum se je na meni lepo  razvil in po prvih parih minutah šele res lepo, toplo in prijetno zadišal. Tudi obdržal se je dobro, nanesla sem ga na vrat in na zapestja. Sicer na koži toliko hitreje izpari, oziroma se delci vpijejo v kožo, vendar mi je zdržal skoraj tri četrtine dneva. Navadno si ga malo našpricam tudi na obleke in potem res zdrži dolgo, tako da testerja nisem hotela porabljati prehitro in sem raje nanesla samo na kožo. Ne povzroča mi nobenih problemov v smislu kožnih reakcij, srbečic in podobnega. Parfum je že tudi na fragrantica.com in si lahko komentarje drugih preberete tudi tam :) Sama sem zelo zadovoljna z njim, mi je zelo všeč, ampak ga bom uporabljala bolj za dnevne izhode kot večerne. Ob večerih imam rada parfume, ki so bolj težki in močnejši,..se mi zdi, da enostavno bolj ustrezajo priložnosti ;)



Najlepša hvala Oriflame Slovenija za prijaznost in izdelek :) 

Love, UniqaPoly

2 comments:

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)