Tuesday, February 24, 2015

Na testu: Beauty Sweeties: Lepota še nikoli ni bila tako sladka :)


Pozdravljeni! Tokrat sledi malo drugačna objava, saj ne bom govorila o kakšnem izdelku ali kakšnemu lepotnemu dodatke ampak o bombonih in pralinah znamke Beauty Sweeties: Lepota še nikoli ni bila tako sladka.  

V test sem prejela nekaj različnih bombončkov, obstajajo pa sadni želatinasti srčki v okusih acai jagode- gozdni sadeži, granatno jabolko -malina ter mango -  breskev, poleg tega so na voljo še jogurtovi pralineji v okusih acai jagode - gozdni sadeži, granatno jabolko - malina ter mango - breskev in sadne zvezdice v okusih sladka melona, brusnica ter rdeča grenivka.

Gre za naravne bombone, ki vsebujejo koencim Q10, aloe vero, kalogen ter biotin. Na priloženem letaku ( ki sem ga pozabila slikat) so zapisali, da so ti bomboni popolni za vse, ki imajo radi naravne sestavine, živijo razgiban življenjski stil, skrbijo za dobro počutje in lepoto in seveda za vse, ki se radi sladkajo.

Poskusila sem jogurtove kremne pralineje v okusu mango - breskev ter granatno jabolko - malino. Pralineji so iz najmehkejše bele čokolade h kateri se umešajo koščki sadja in sadna jogurtova krema. Oba okusa sta mi bila všeč, oba sta precej sladka, ampak ne preveč. Mango - breskev deluje malo bolj sladkasto, medtem ko granatno jabolko - malina bolj sveže. Všeč mi je kako se stopijo v ustih, bele čokolade pa se ne čuti preveč in ne prekriva okusa in vonja po sadnju.















Nato sem poskusila še sadne želatinaste srčke v okusu acai jagode - gozdni sadeži ter granatno jabolko - malina. Sadni želatinasti srčki so izdelani ročno, po tradicionalnem receptu. Vsebujejo 20 % zgoščenega sadnega soka, 6% sadnih delčkov, koencim Q10, aloe vero in kalogen na mehki jogurtovi kremi. Acai jagode - gozdni sadeži so precej nežnega okusa po rdečih sadećih, vendar je težko reči na kateri sadež me najbolj spominja. So sladki, mehki in se tale podlaga jogurtova krema celo bolj čuti kot sama sadna želatina. Granatno jabolko - malina je veliko bolj izrazit in ima močnejši ter svež, rahlo kiselkast okus. 













Če povzamem mojo izkušnjo s temi bombončki - so zelo všečni, naj bi bili zdravi, vsebujejo sestavine, ki naj bi pozitivno vplivale na telo. Če ste bolj sladkosnedi potem priporočam, da poskusite jogurtove kremne praline, če pa bi raje nekaj bolj nežnega ampak vseeno sladkega, bo morda boljša izbira želatinasti srčki. Ker imam na splošno raje želatinaste bombone sem pri njih tudi bolj izbirčna in bom vedno zagovarjala, da ga ni čez Haribo medvedke oz. coca-colo oz gliste... pa žabe in jagode. Ti so me prijetno presenetili, ker so res ravno prav okusni in ravno prav sladki. Kremnih jogurtovih pralinejev in podobnih izdelkov navadno ne kupujem in ne jem, vendar so mi bili ti všeč. Izmed dveh okusov, ki sem jih prejela v test so mi bili najbolj več ti bolj sveži, z granatnim jabolkom in malino. V bistvu tudi pri želatinastih srčkih ta okus nekako prevlada in mi je bolj všeč. In še povezava do uradne strani :) Poslikala sem še sestavine ter ostalo deklaracijo, da si lahko vnaprej ogledate in presodite ali bi bili bomboni ustrezni za vas ( sploh, če imate kakšne alergije in podobno).

Upam, da vam je ocena pomagala:)

Love, UniqaPoly

4 comments:

  1. Ti pralineji me mikajo, ko jih nisem poskusila :)
    Drugače pa sama nisem nekako na bonbone, vendar so mi od Haribo tudi tudi medvedki top, pa breskvice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe Haribo zmaga :P Pralineji so dobri ampak veliko bolj sladkasti, pa tak moknat občutek dajo na jeziku, ampak se dobro stopijo v ustnih. Breskvice od harbo imam tudi jaz ful rada :P

      Delete
  2. Čist preveč sladkorja in nasičenih maščob da bi bli res taki, kot trdijo proizvajalci. Verjamem pa, da so dobri :) Zdej se mi pa praline luštajo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja res vsebujejo precej sladkorja... Opazila pa sem da druge blogerke niso slikale sestavin, tako da jaz sem jih prav zato, da vidim kako se vam bodo zdele..

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)