Wednesday, February 25, 2015

Ocena: Oriflame Bio Clinic tretma za akne pri odraslih




Pozdravljeni! Še ena Oriflame ocena, tokrat sem testirala Bio Clinic Adult Skin Anti-breakout day/night kremo za obraz. Že kar nekaj let se borim z mozolji in ti pač enostavno ne izginejo in se kar naprej pojavljajo. Ker nisem več najstnica se mi je zdelo, da bi morda ta izdelek bil bolj primeren za mojo kožo. Priznam, da nisem pričakovala veliko od izdelka, ker sem že nekako navajena, da nič ne učinkuje, oziroma nekaj naredim prav, imam lepo kožo kak teden in potem naslednjih 5 ali več spet ne... Z Oriflame Slovenija so bili tako prijazni, da so mi omogočili testiranje izdelka, primernega za nego odrasle kože nagnjene k aknam.

Kaj o izdelku pravijo pri Oriflame: Učinkovit dnevno/nočni tretma s higiensko pumpico. Vsebuje azijski vodni popnjak in salicilno kislino, ki čistita pore, odpravljata mozolje in zmanjšujeta vidnost brazgotinic, ki ostanejo po mozoljih. Nanesite zjutraj in zvečer na očiščen obraz, še posebej na problematične predele. Ni komedogeno - ustrezno za vsak tip kože. 


Embalaža in cena: Za 30 ml izdelka boste odšteli 39,90 evra po redni ceni, pogosto pa se zgodi da je izdelek v kakšni akciji. Izdelek pride zapakiran v beli škatlici, v kateri imate tudi dodatna navodila v slovenščini. Izdelek sam pride v rdeči steklenički z pumpico in plastičnim pokrovčkom. Sem zelo vesela, da ta izdelek pride na pumpico, ker je aplikacijo tako lažja ter prepreči se vnos umazanije v izdelek.




Sestavine:

Tekstura, vonj, nanos: Izdelek je bele barve, tekstura pa je bolj podobna kakšnemu serumu, čeprav ni tekoča, je bolj gosta in trdna. Je lahka krema, ker se brez problemov nanese, razmaže in res zelo hitro vpije v kožo. Navadno nikoli ne dajem nobene kreme pod tekoči puder, vendar s to nisem imela takih problemov in sem lahko plastila tonik, kremo in potem še tekoči puder. Vonj je rahel, malo svež in malo cvetličen, vendar nevsiljiv.

Uporaba: Ne gre za močan izdelek, kot so navadno izdelki za nego aken s kislinami, vendar bolj za nego, ki počasi in z res redno uporabo pripomore k boljšemu stanju kože. Zato je izdelek mišljen, da ga boste nanašali na kožo dvakrat na dan, zjutraj in zvečer na očiščeno kožo. Sama sem sledila navodilom in ga nanašala točno tako, zjutraj in zvečer. Izdelek naj bi bil primeren za vse tipe kože. Sama imam masten tip kože z nečistočami in se mi je zdelo, da mi izdelek čisto ustreza, nobenih stranskih negativnih učinkov, nobenih negativnih reakcij na izdelek, koža se mi po uporabi ni bolj mastila/ali sušila.





Učinek: Na meni sem najprej opazila izboljšan izgled por, izboljšan ten ter manj rdečice po obrazu. Mislim, da mi je redna rutina skupaj z Braun krtačko za čiščenje obraza, Nivea gelom za čiščenje obraza, Kozmetiko Afrodito tonikom, micelarno ter kremo za obraz in uporabo Bio Clinic zelo pripomogla k temu, da so se stare brazgotine in še nezaceljene rane, ker si ves čas praskam nekaj na obrazu hitreje zacelile. Večinoma nisem čutila potrebe po tem, da bi nad Bio Clinic kremo nanesla še dodatno vlažilno kremo, ampak sem jo vseeno vsaj nekje 2x na teden, več pa ni bilo potrebe. Ker imam masten tip kože se mi zdi, da na splošno ne potrebujem toliko vlažilne nege, vendar jo vseeno poskušam ohranjati, tudi če testiram nov izdelek. Izdelke za čiščenje obraza nisem spreminjala in so ostali isti ves čas testiranja Bio Clinic. Kar se tiče dolgotrajnega učinka na preprečevanje nastanka novih mozoljev, moram reči da nisem opazila, da bi kaj pomagalo. Očitno je izvor mojih konstantno ponavljajočih se mozoljev nekje drugje in redna ter pravilna nega samo rešujeta že nastale probleme, vendar seveda z zaostankom. Zdi se mi tudi, da mi je izdelek toliko izboljšal ten, da se mi je na delih obraza celo malo posvetlilo, kot če bi uporabljala kak posvetljevalni eksfoliant. Koža je izdelek dobro prenašala, brez kakšni iritacij. Se mi je pa zgodilo, da me je včasih, ampak res samo parkrat koža hotela malo zapeči ko sem nanesla izdelek in mislim, da je bilo to zato ker sem bila pregroba pri čiščenju in sem si poškodovala kožo ( kar res ni problem če imaš na obrazu 7 razpraskanih mozoljev). Ob nastanku novih mozoljev sem opazila, da se mi hitreje sušijo kot prej, tako da to tudi pripisujem učinku Bio Clinic, saj je bil to edini novi produkt v rutini. Še vedno so bili tam cel teden ali več, ampak so hitreje izginili kot sicer, drugače mi eni in isti mozolji krasijo obraz po 3 do 5 tednov in nikakor ne izginejo, vmes se pa seveda še novi naredijo. 







Sklep: Ker je izdelek precej drag, vsaj za mojo denarnico, si ga sama najverjetneje ne bi nikoli privoščila. In ker se že toliko let borim proti mozoljem, sem že na splošno malo obupana in imam občutek da mi tako ali tako noben izdelek ne bo nikoli pomagal. 

Ta izdelek je dejansko pomagal, sicer ni bilo wow in oh in sploh photoshop učinka, vendar je pomagal. Pore izgledajo bolje, ten izgleda bolje, manj temnih lis od starih brazgotin je vidnih, manj rdečice je vidne, mozolji se mi hitreje sušijo, kot prej. Poleg tega je izdelek lepo zapakiran, enostaven za uporabo, lahek, lepo dišeč in se hitro vpija. 

Izdelek bi priporočala vsem, ki ste že v odrasli dobi pa vseeno imate mozolje in brazgotine ter rdečice od starih mozoljev ter bi v svoji dnevni negi potrebovali nekaj nežnega, nevsiljivega in hkrati delujočega. Brala sem tudi tuje ocene in tudi drugi  so potrdili, da je izdelek na njih deloval, vendar glede na njihove slike oni v osnovi niso imeli kože v tako slabem stanju kot jaz. Ker je izdelek vseeno izpolnil nekaj obljub, sem mnenja, da v kolikor ga imate možnost poskusiti vam ga priporočam in upam, da se bo na vas odrezal še bolje. Če nimate več veliko aktivnih mozoljev in sproti na novo nastajajočih se mozoljev ( mislim tako da se vam čez noč naredi ene 10 mozoljčkov), vendar bolj kakšnega občasnega, ki potem noče stran tedne in tedne ter lise in brazgotine od starih mozoljev bi moral ta izdelek na vas narediti točno to kar obljublja.

Sama sem zaenkrat še na lovu za kakšnim izdelkom, ki bo še hitreje sušil mozolje in upam da najdem tudi krivca za te nenehno ponavljajoče se kradljivce dobre volje. Pa seveda prste stran.. :P

Upam, da vam je ocena prišla prav, drugače pa poskusiti ni greh :) Najlepša hvala še enkrat Oriflame Slovenija za izdelek :)

Love, UniqaPoly

6 comments:

  1. Meni je pri mozoljih najbolj pomagala masaža z rokavico in pa ognjičeva krema. Sicer imam še vedno 1x na mesec izbruh(hormoni - tisti dnevi pač =P), ampak drugače pa koža...ma ne morem ti povedat kakšna razlika. Se že dolgo bojujem s temi problemi, in mi je to do zdaj edino dejansko pomagalo =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se tale Braun krtačka precej pozna, mi je kar pomagala, verjetno gre zapodoben efekt kot z rokavico? Katero ognjičevo kremo si pa imela? Ker poznam samo ognjičevo mazilo, pa se mi zdi premastno...

      Delete
  2. Meni je do zdaj edino pomagal LRP Effaclar Duo (en čas), zdaj pa ne morem brez Paula's Choice BHA 2% gela, ki mi naredi res gladko in bolj čisto kožo. Pa meni tudi zelo pomaga Braun krtačka za obraz. Če mam npr. kak izbruh, mi že ena sama uporaba krtačke zelo pomaga.
    Se sliši fajn tale tretma, ampak glede na to, kaj sem vse že poskusila, zmetala denarja stran (slaba koža že od 12ega leta).... :/ Mislim, da bom ostala kar pri tem PC gelu pa krtački in upala, da enkrat niti tega ne bom več potrebovala (no, razen krtačke).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz sem poskusilaLRP ampak sme potem nekaj drugega uporabljala in me še čaka doma, PC sem pa imela Clear Regular strength2% BHA in mi ni kaj veliko pomagalo.. se je poznalo prva dva/tri dni/uporabe, potem pa ni bilo več razlike... Ja krtačka res pomaga, sem na začetku takoj oapzila razliko, sedaj pa po prb dveh mesecih pa kot da je en bi uporabljala več, pač stanje je isto in se nič več ne izboljšuje...

      Delete
  3. O kateri krtački/rokavici točno je govora? Jaz imam problematično kožo že od najstniških let. Nekaj časa mi pomaga kaj kar ima čajevec notri, potem zadnje čase uporabljam vichy normaderm, ampak se mi mozolji še vedno ful časa "sušijo".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz imam Braun krtačko za obraz - Braun face brush and eplitaor 831,prodajajo v DMju, imajo pa samo eno tako da ne moreš zgrešit. Imela sem Normaderm ko sem bila še v srednji šoli in to je bil nekako prvi izdelek ki je dejansko pomagal proti mozoljem, ampak spet samo za kratek čas in potem nič več. Čajevec mi načeloma ni nikoli veliko pripomogel, sem ga tudi jaz uporabljala kot olje mešala v kremo ali pa kreme z čajevcem.. samo vse me je peklo in sem bila potem še bolj rdeča...

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)