Saturday, April 25, 2015

Na testu: BABOR - ReVersive anti-aging cream :)



 Pozdravljeni! Še ena kratka ocena, tokrat sem poskusila tester izdelka znamke BABOR, gre pa za izdelek iz njihove nove linije, ki je prišla v prodajo 16. marca letos. Poskusila sem kremo Anti-age cream iz kolekcije ReVersive. BABOR ReVersive predstavlja kolekcijo izdelkov za nego kože z revolucionarnim pomladitvenim učinkom. Pri ustvarjanju linije je BABOR vključil za Nobelonovo nagrado nominirano medicinsko raziskavo zaščitnega učinka matičnih celic, ki temeljijo na rastlinski osnovi in na aktivnih sestavinah iz morja. Kot so zapisali na strani: "REVERSIVE ohranja individualno lepoto kože, medtem ko odpravlja majhne pomanjkljivosti, povezane s starostjo."

 BABOR je o izdelku zapisal tudi: "BABOR precezijska formula vsebuje visoko učinkovite sestavine telovitin, agicil, epocil in lumikol in z njihovo pomočjo vaši koži povrne individualno mladosten videz. Ščiti celične telomere in aktivira gen za dolgoživost SIRT-1, kar ugodno vpliva na celično aktivnost. Poleg tega vidno in otipljivo zavira razfradnjo kolagenskih vlaken in oksidativnih poškodb. Koža je videti enakomernejša, prožnejša in bolj gladka - preprosto mladostnejša. Predvidena uporaba: zjutraj in zvečer nanesite na obraz, vrat in dekolte"

Kolekcijo sestavljajo še ReVersive Anti-aging serum, ReVersive Anti-aging bogata krema 50 ml, ReVersive Anti-aging krema za okoli oči 15 ml.

Torej na voljo sta kar dve Anti-aging kremi za obraz, prva je REVERSIVE Anti-aging cream, emulzija, voljna, 24 ur delujoča krema proti gubam za obraz ter REVERSIVE Anti-aging cream rich emulzija, bogata 24 ur delujočaanti-aging krema za obraz, za suho kožo.

Sama sem poskusila enega izmed najbolj luksuznih testerjev nasploh, prejela sem v test namreč mini verzijo anti-aging kreme, ki je v kopiji originalne embalaže vsebovala 5 ml. Embalaža sama je izjemno lepa in elegantna, čisto po mojem okusu. Preprosta metalik sivkasta embalaža, z lepim rahlo rozkastim napisom, svetleča embalaža z zlatim dozirnim sistemom, kar mi je seveda zelo všeč, saj je izdelek tako najbolj higiensko zaprt ter je enostavnejši za doziranje. Izdelek lahko kupite tudi preko njihove spletne strani, cena pa je 123,00 evrov za 50 ml.

Tekstura, nanos, vonj, barva: Tekstura izdelka je kremna, srednje gosta, ampak dovolj fluidna, da se jo lahko brez težav dozira. Nanos je enostaven in hiter, potrebujete zelo malo izdelka za en nanos saj se ta zelo lepo razmaže po obrazu ter vratu. Ima božanski vonj, še nobena krema ki sem jo imela do sedaj, ni dišala tako izjemno! Vonj mi deluje cvetličen, morda rahlo parfumast ampak res zelo zelo lep! Izdelek je bele barve, vendar ne pušča nobenih sledi na koži, se zelo lepo nanese in kreme se na obrazu več ne vidi s prostim očesom.

Občutek na koži je bil lahkoten in prijeten, kremo sem nanašala kot zaključno etapo po večernem čiščenju. Je res zelo lepo dišeča krema, vendar ni preveč vsiljiva, tako, da ni premočna in ne boste imeli težav, če boste želeli kmalu po nanosu iti spat pa bi vas morda skrbelo, da bo vonj preveč vsiljiv. Je hranilna krema, lepo navlaži kožo, ne povzroča mi nobenih kožnih težav ali morda kakšnih mozoljev. Kože mi ni dodatno zmastila, ker me je prijetno presenetilo, saj ni ravno najbolj primerna za moj tip kože. Zjutraj je bila moja koža izjemno mehka, lepo navlažena in nahranjena, delovala je spočito in enakomerno, predel okoli oči ni bil niti malo zabuhel, ten kože je bil enakomeren. Nad kremo sem bila izjemno pozitivno presenečena, saj nisem pričakovala, da se bo kaj veliko videlo razlike na moji koži. Namreč moj tip kože je masten do mešan, z razširjenimi porami ter mozolji, in čeprav krema obljublja, da je primerna za vse tipe kože, sem bila skeptična, da morda za moj tip kože ne bo, saj so ponavadi kreme z anti-age učinkom preveč hranljive zame. Kar se tiče samega anti-age učinka vam žal ne morem posredovati relevantnih informacij, saj sem poskusila le tester izdelka, da bi lahko povedala kaj več o tem pa bi morala testirati malo dlje (poleg tega pa bi morala tudi biti primerno starejša in imeti več gubic).






V kolikor vam uspe imeti možnost poskusiti kremo, vam je zelo priporočam, še posebej če se vam zdi, da je vaša koža primerna za anti-age kremo :)

Še kot zanimivost, na strani BABOR sem zasledila datume promocij in aktivnosti, v kolikor bi se želeli spoznati z znamko in izdelki :) Prav tako imate možnost spoznati BABOR izdelke in si privoščiti tretma v Lepotnih centrih BABOR ( s klikom na ime vas bo povezalo do možnih lepotnih centrov).


Babor promocije in aktivnosti

Torek, 28.4.2015, Maximarket Ljubljana – promocija BABOR »BB Anti Aging« kreme z zaščitnim faktorjem SPF20
Četrtek, 7.5.2015, Maximarket Ljubljana – promocija BABOR DOCTOR BABOR linije – kozmecevtiki
Ponedeljek, 11.5.2015, La`ROSA – Starše: Babor dan
Sobota, 16.5.2015, Maximarket Ljubljana – promocija BABOR potovalnih setov kozmetike
Četrtek, 21.5.2015, Maximarket Ljubljana – promocija BABOR HSR lifting linije
Torek, 26.5.2015, Maximarket Ljubljana – promocija BABOR Cleansing linije


Upam, da vam je ocena bila v pomoč, ter najlepša hvala za pozornost ter BABOR Slovenija za možnost testiranja!

Love, UniqaPoly

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)