Thursday, July 9, 2015

Na testu: PHYTO Paris - PhytoCitrus Color Protect Radiance mask & Phytobaume Express conditioner :)


Pozdravljeni! Tokrat vam predstavljam dva izdelka znamke PHYTO Paris, ki sem ju v test prejela že več kot mesec dni nazaj, vendar sem šele sedaj uspela poslikati ter napisati oceno. Poskusila sem PhytoCitrus Color Protect Radiance mask ter Phytobaume Express conditioner. Obeh izdelkov sem prejela po dva testerja, ki pa sta bila veliko večja kot sem vajena in sta mi služila za precej dlje. Navadno testerje za lase zelo hitro porabim, kar v eni uporabi ali morda dveh. Balzam sem imela za 6 uporab, masko pa za tri uporabe. Res sem si porazdelila količino, da bi ostala čim dlje, pa vendar dejansko niti ni bilo potrebe po tem, da bi za posamezen nanos dozirala več izdelka.



Najprej sem poskusila balzam za lase Phytobaume  Eclat Couleur Express conditioner za barvane, posvetljene/beljene lase. Balzam olajša razčesavanje las ter ščiti barvane in beljene lase. Zaščiti barvo las ter hkrati lasem ponuja mehkobo. Glavne sestavine izdelka so izvleček navadnega rakitovca, ki hrani lase in deluje  antioksidativno, ščiti barvo las pred bledenjem. Vsebuje tudi izvleček grenivke ter v kombinaciji s hibiskusovim cvetom ščiti kutikulo las ter jim daje sijaj.

Sama sem balzam nanesla po umivanju las predvsem na spodnji del las, ne pa toliko na lasišče, saj se mi to hitro masti in nisem želela, da bi se mi lasje spet prehitro zmastili. Kot sem že zgoraj omenila sem posamezen tester uporabila 3x, tako da sem res kar dodobra stestirala balzam. Moja izkušnja z balzamom je bile pozitivna, zdi se mi zelo učinkovit. Moji lasje so bili po uporabi zelo lepo nahranjeni ter mehki in voljni, sijoči. Barva las ni več sveža, saj sem se barvala nekaj mesecev nazaj, vendar se mi zdi, da so se barvani prameni las malo bolje videli ob uporabi tega balzama, morda zato, ker se jim je povrnil sijaj. Balzam je ravno prave gostote, da se ga enostavno nanese na lase, ni preveč gost in se zelo lepo in hitro vpije. Navadno sem po največ 2 minutah balzam sprala dol z las. Se skoraj nič ne peni in ko se izpira se skoraj ne vidi, da bi kaj izpirala, le po laseh čutiš, da je še nekaj balzama gor, ki ga je potrebno sprati. Balzam je svetlo rumenkaste barve, ima zelo zelo rahel zeliščen vonj, ampak se ga komaj zazna, vonj tudi ne ostane na laseh po uporabi, vsaj jaz ga nisem zaznavala.


Ter še sestavine balzama:


Drugi izdelek, ki sme ga poskusila je PhytoCitrus Color Protect Radiance mask. Tudi nad masko sem bila precej navdušena, morda mi je bila celo bolj všeč kot sam balzam. Maska za lase vsebuje rastlinsko maslo ter izvleček grenivke. Maska je precej bogata in regenerajoča, vsebuje karitejevo maslo, ki skupaj z ekstraktom grenivke globoko hrani lase terokrepi barvo in poveča tonus kodrov. Sama sicer nimam kodrov, ampak ravne lase, tako da tega ne bi mogla ravno komentirati, ker nisem opazila razlike. Maska vsebuje tudi ricinusovo olje in proteine sladkega mandlja, zaradi katerega so lasje bolj mehki, voljni, svilnati ter sijoči. Izdelek tudi ne vsebuje parabenov ali silikonov.

Masko sem uporabljala po umivanju las, nanesla sem jo na vlažne in rahlo osušene lase (osušene z brisačo), pustila sem jo delovati 5 minut nato pa sem jo sprala dol. Maska je rahlo bolj rumena od balzama ter primerno bolj gosta, kremna in bogata. Nanesla sem jo spet predvsem na spodnji del las, spredaj pa le nekje do 2 cm stran od lasišča, saj se mi lasje tam najhitreje zmastijo. Maska se je takoj vpila v lase, sploh je ni bilo nikjer opaziti, šele ko sem jo spirala dol sem pod prsti čutila, da nekaj prekriva lase. Pa vendar so bili moji lasje po uporabi mehki, močni, konice las  so se mi manj cepile, lasje so bili bolj močni, kot bi pridobili na debelini, sijoči ter mehki. Maska mi je res naredila zelo lepe lase in mi je res škoda da sem jo že porabila. Še pri nobeni maski za lase nisem imela tako dobrega občutka ter tako močnih las.

Pri obeh izdelkih nisem opazila nobenih negativnih reakcij, srbečic, izpuščajev ali nastanek prhljaja. Oba izdelka ne vsebujeta silikonov ali parabenov. Ter oba izdelka vsebujeta izvleček grenivke, ki lasem pomaga do več sijaja.



Ter sestavine izdelka:

Dostopnost izdelkov na slovenskem tržišču je tako v lekarnah kot v trgovinah Muller. Lahko naročite tudi preko spleta, recimo na strani FeeluniqueFeelunique, kjer lahko kupite tako masko kot balzam. Še ceneje sem izdelka našla v slovenski lekarni Lekarnar.com ter pa podobno ceno tudi v Muller poslovalnicah. Izdelka lahko najdete tudi na strani mediforma.si  in sicer tako balzam kot masko ter mnoge druge izdelke za lase znamke Phyto. Osebno sem z obema izdelkoma zelo zadovoljna in bi si ju z veseljem privoščila, predvsem pa sem bila zadovoljna z masko za lase, ker se mi je zdelo, da mi je lase še malo bolj okrepila kot balzam.

Upam, da sta vam kratki oceni bili v pomoč :) Hvala za pozornost ;) Ter hvala Phyto Slovenija za možnost testiranja! :)


Love, UniqaPoly

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)