Wednesday, August 5, 2015

Ocena: Oriflame Giordani Gold Long Wear Mineral Foundation + Giordani Gold flat brush :)



Pozdravljeni! :)

Zopet sem testirala Oriflame dobrote ;) Tokrat sem za vas pripravila oceno kar dveh izdelkov in sicer sem poskusila Giordani Gold Long Wear Mineral Foundation v odtenku Porcelain in pa Giordani Gold flat brush, ploščati čopič za nanos tekoče podlage.


Najprej o sami podlagi. :) Mineralne podlage so super za kožo saj kožo tudi negujejo. Podlaga vsebuje vulkanski prah iz Etne, ta pa vsebuje revitalizirajoče ter obnovitvene lastnosti. Podlaga vsebuje tudi nekaj zaščite in sicer SPF 15, kar sama sicer ne smatram kot zadostno zaščito, zlasti poleti, zato pod puder dodam še malo več zaščitnega faktorja.


Opis izdelka na spletni strani Poživite kožo z dolgo obstojnim tekočim pudrom, ki brezhibno prekrije. Formuliran z zaščitnim faktorjem 15, vsebuje italijanske vulkanske minerale, poživlja kožo, poleg tega pa poskrbi tudi za nego kože pred staranjem.





Embalaža, cena - Steklena lična steklenička, s pumpico ter tipičnim zlatim napisom na steklenički - podobno kot ostali Giordani Gold izdelki. Vsebuje 30 ml, rok uporabe po odprtju pa je 12 mesecev. Cena izdelka je 20,90 evra, vendar je odvisno od kataloškega obdobja. Skratka, lepa in elegantna embalaža, ki je čisto po mojem okusu.

Barva - Na voljo je skupno pet odtenkov, sama pa sem izbrala najsvetlejšega - Porcelain, saj se mi je zdelo da mi bo ta najbolje pristajal. Načeloma mi najsvetlejši odtenki najbolje pristajajo, malo pa sem precenila koliko časa bom dejansko to poletje preživela na soncu. Ker sem trenutno rahlo zagorela, predvsem po telesu, moram toliko bolj paziti, da se podlaga na obrazu sklada z odtenkom vratu, dekolteja ter rok. Ta podlaga je trenutno rahlo presvetla, zato končnemu izgledu dodajam malo več bronzerja ali pa jo zmešam s kakšnim rahlo temnejšim odtenkom. Podlaga ima rahel rumen podton. Čez kak mesec ko ne bom več zagorela mi bo odtenek čisto ulit :)

Tekstura, nanos, prekrivnost, vonj, obstojnost - Podlaga je ravno prav tekoča, a kljub temu precej kremna in se lepo dozira s pumpico. Za nanos je enostavna in se enostavno in hitro razmaže tako s prsti kot tudi z čopičem. Na obrazu izgleda res zelo zelo naravna. Podlago je možno lepo zabrisati, občutek na koži pa je prijetno in lahkotno kremen. Na meni zelo lepo prekrije rdečico na licih ter čelu, vendar potrebujem malo več prekrivnosti, kjer imam mozoljčke, ranice ter podočnjake, zato pa raje uporabim korektor. Podlago je moč tudi plastiti, v tem primeru priporočam, da pričnete z manjšimi količinami in počasi nadgradite. Sama bi rekla, da je podlaga rahlo proti srednje prekrivna, saj mi ne prekrije širokih por na licih ter čelu. Podlaga bi najbolje ustrezala tistim, ki želite lahkotnejšo prekrivnost ali pa ne želite/potrebujete srednje do močne prekrivnosti. Po nanosu podlage sama vedno dodam še malo zaključnega pudra, saj se zelo hitro svetim, podlaga sama po sebi pa nima matirajočega zaključka. Vonj podlage je rahel, svež in malce sladkast vendar popolnoma nemoteč, ko je podlaga nanešena na obrazu. Sama pri podlagi pogrešam le večjo prekrivnost, ker sem vajena težjih tekočih pudrov, vendar je tale definitivno bolj primeren za vroče mesece, saj je lahkotnejši in tudi koži bolj pusti dihati. Nekako se mi zdi, da mi ta puder prekrije podobno kot kakšna BB krema, kar je za poletni čas več kot dovolj, pa tudi čisto ustrezno za vse, ki imate radi lahkotnejše izdelke na obrazu. Obstojnost je zelo dobra, saj sem puder nosila predvsem prejšnji mesec, ko je bil res hud vročinski val in se je puder zelo lepo obdržal na obrazu, nekje po malo več kot pol dneva sem opazila, da se ga po nekaterih delih obraza več ne zasledi in da je zbledel, na manj vroče dni (torej tiste, ko ni bilo ravno 38 stopinj) pa je zdržal praktično cel dan. Morda je k temu malo pripomogel tudi zaključni puder in fiksator, vendar sem nad obstojnostjo zelo zadovoljna.


Ter še nekaj malega o čopiču :) 

Opis izdelka na spletni straniUživajte v enostavnem nanašanju tekočega pudra s čudovitim črno-zlatim čopičem z zelo mehkimi najlonskimi ščetinami. Raven čopič poskrbi za enakomeren nanos z brezhibnim rezultatom.

Moja izkušnja s čopičem - Čopič ima malo krajše držalo kot sem pričakovala, pa vendar je dovolj dolg, da se ga lahko enostavno drži v roki in uporablja. Ker ima krajši ročaj je tudi bolj primeren za na pot. Pred tem sem imela samo en čopič za nanašanje podlage, to je bil RT Stippling brush, zato niti ne morem primerjati z drugimi čopiči s podobno funkcijo. Lahko pa vam povem, da ima čopič ravno pravo gostoto dlak, da omogoča enostaven in hiter nanos, dlake so prirezane ravno, čopič pa je oblikovan plosko in zato nima velike površine. To je sicer dobro, saj ga je lažje uporabiti na pregibih kot so okrog nosu, oči in ustnic. Sama sem čopič uporabljala samo za nanos tekoče podlage oziroma kremnega rdečila in sem bila z njim zelo zadovoljna, saj je omogočal natančnejši nanos. Ker sem bila prej navajena RT čopiča, ta pa ima večjo glavo, bolj košato ter okroglo in sem posledično hitreje nanašala podlago, sem se morala na tega malce navaditi, saj mi je sprva vzelo malo več časa, da sem nanesla podlago na cel obraz. Zdi se mi primeren tudi za kremne "contour" izdelke, saj bi jih zelo lepo zabrisal. Čiščenje čopiča je enostavno, samo vzamete čistilo, ga zdrgnete ob kakšno gumijasto podlago ali pa kar roko, sperete ter dobro osušite. Cena čopiča je 7,49 evra, v trenutnem katalogu pa je ga lahko kupite za 4,49 evra.



Ter še swatch tekoče podlage :)



Upam, da sta vam bili kratki oceni obeh izdelkov v pomoč :) Najlepša hvala za pozornost ter najlepša hvala Oriflame Slovenija za izdelka ;)

Love, UniqaPoly

2 comments:

  1. Super objava ;) ta čopič mi je ful všeč, mogoče veš, koliko je kaj cena ?

    ReplyDelete
  2. Super objava ;) ta čopič mi je ful všeč, mogoče veš, koliko je kaj cena ?

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)