Tuesday, August 4, 2015

Ocena: Oriflame - The ONE Colour Soft Lipstick - Cranberry Cream


Pozdravljeni! Danes sem za vas pripravila oceno šminke v svinčniku, ki so zadnje čase (no že nekje dve leti) precej popularne. Tokrat sem imela možnost poskusiti podobno različico izdelka znamke Oriflame, gre pa za njihovo kolekcijo The ONE Colour Soft Lipstick in sicer v odtenku Cranberry Cream.


Embalaža, cena - Embalaža izdelka je precej na isto kopito kot pri drugih znamkah, torej plastični svinčnik s pokrovčkom, sistem na navoj za doziranje izdelka. Prednost je recimo tudi to, da ima vsak odtenek tudi svoj ujemajoči se odtenek embalaže, tako da lahko že takoj izberete pravi odtenek, brez da bi iskali imena na embalaži. Cena izdelka je je 9,90 evra, lahko pa tudi variira glede na kataloško obdobje. Sicer zgleda kot barvica, vendar izdelka ni potrebno šiliti in je zelo enostaven za uporabo. Podobno embalažo sem "testirala" že pri Bourjois, Revlon, Catrice... in je res zelo enostavna za uporabo.

Opis izdelka na spletni straniNežno negujte svoje ustnice. Ustnice bodo izjemno lepo negovane in nežno obarvane. V svinčniku, ki ne potrebuje šiljenja in je zelo priročen za uporabo.

SestavineRICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, ETHYLHEXYL PALMITATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CANDELILLA CERA, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, MICA, COPERNICIA CERIFERA CERA, CERA ALBA, OZOKERITE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, GERANIOL, CITRONELLOL, TIN OXIDE, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, EUGENOL, CI 77891, CI 77491, CI 15850, CI 77492, CI 77499, CI 19140


Barva - Izmed petih odtenkov, ki so vam na voljo, sem izbrala skoraj najtemnejšega, ostale odtenke pa si lahko ogledate tukaj :) Odtenek mi je deloval najbolj zanimiv izmed vseh, pa tudi pričakovala sem najbolj močno obarvanost, seveda pa me že imena, ki vsebujejo besedo "berry" v sebi hitro premamijo. Na meni barva deluje bolj roza kot "berry", za rahlim hladnejšim podtonom. Končni izgled je rahlo svetleč, saj vsebuje malo "shimmra", vendar je ta zelo majhen in nemoteč.


Nanos, tekstura, vonj, obstojnost - Nanos je gladek, enostaven, hiter. Občutek na ustnicah je tako rahel in negovalen. V bistvu kot bi nanašali klasičen balzam za ustnice, sploh ni kot klasične šminke. Izdelek ima rahel sadni vonj, je sicer malo specifičen ampak ni premočen ali moteč. Nanaša se zelo enostavno in enakomerno, zelo lahko je tudi obrobiti ustnice, ustvarja se bolj naraven rob kot z kakšno drugo barvico za ustnice pa tudi dopušča rahlo korigiranje oblike ustnic. Če morda niste najbolj vajeni obrobljanja ustnic z klasičnimi barvicami za ustnice ali pa se izogibate močnejših barv ker se bojite nenatančnega nanosa, bi vam ta izdelek lahko to delo precej poenostavil. Sama nimam težav z obrobo in izdelek se tudi ne nabira potem samo na robu ustnic, ampak se porazdeli enakomerno. Izdelek ni kot klasična šminka, ampak je kot že prej omenjeno, bolj podoben malo bolj obarvanemu balzamu za ustnice. Ker gre za nežen izdelek, ki sicer zelo lepo neguje ustnice in je zelo mehek in rahel na ustnicah - vse to vpliva na obstojnost. Če ne pijete ali jeste bi vam izdelek na ustnicah zdržal kakšno uro in pol, če pa vmes redno pijete ali kaj grizljate pa bo potrebno več popravkov. Sama sem v takih primerih imela barvico s sabo in sem  nanašala po potrebi.




Še slika odtenka na ustnicah. Žal se mi nikakor ni pustil lepše slikati, ampak pride precej bolj svetel na ustnicah kot je v sami embalaži, kot ste že lahko videli zgoraj na swatch-u :)

Osebno sem mnenja, da gre za nežen izdelek, ki bi bil idealen za vse, ki ne marajo težkih kremnih ali glossastih tekstur na ustnicah in predvsem niso vajeni močnih intenzivnih odtenkov. Pigmentacija tega izdelka je ravno pravšnja, da deluje naravno in obraz rahlo osveži, brez da bi izgledalo preveč težko, dodelano in večerno. Je idealen izdelek tudi za recimo v službo, saj je majhen in ga lahko spravite v torbico ter vam bo služil tako kot balzam za ustnice kot tudi bleščilo in šminka. Res je precej vsestranski, škoda le da je na voljo samo pet odtenkov.

Najlepša hvala Oriflame Slovenija za izdelek :) 

Upam, da vam je bila ocena všeč in v pomoč :) Če imate morda kakšna pripročila, kaj se splača poskusiti od Oriflame šmink se pa seveda priporočam, ker obožujem šminke in sem z Oriflame-ovimi bila do sedaj zelo zadovoljna :)

Hvala za pozornost!

Love, Uniqapoly

6 comments:

  1. Ah, škoda, da ni bolj prekriva ;) Barva mi je všeč, ampak imam raje bolj prekrivne izdelke.
    Xoxo, Nyx

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tale je res bolj colour soft kot že ime predlaga ;) ampak je fajn za dneve ko si želiš bolj nežno poudariti ustnice :)

      Delete
  2. Barva je sicer res lepa, ampak škoda da ni bolj prekrivna. So pa taki izdelki meni osebno ful všeč, ker jih lahko povsod vzameš s seboj in na hitro popraviš če kaj zbledi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja fajn so za nosit s sabo, pa za hitre popravke. Edino včasih me moti, predvsem pri recimo Catrice, ker se napis tako hitro dol zabriše.

      Delete
  3. Meni včasih prav pašejo takšni manj prekrivni odtenki - kadar se mi ne da non stop preverjat, če mi je že preveč zbledela šminka. :) Super izgleda. :)

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)