Thursday, September 3, 2015

Ocena: Adria Spa - Piling za telo Limona & Suhocvetnica ;)


Lepo pozdravljeni! Danes sem za vas pripravila drugo oceno izdelkov Adria Spa, tako da predstavitev kaj sploh je Adria Spa ni več potrebna :) Če pa morda še niste uspeli prebrati prejšnje objave jo najdete tukaj - Sivka pena za tuširanje :)

Drugi izdelek, ki sem ga poskusila je bil Piling za telo Limona & Suhocvetnica. Gre za sladkorni nežni piling z dodatkom mletih koščkov marelic, olja marelice, ognjiča, olj in vitamina E, pomaga koži da se lažje obnovi, saj pospešuje proizvodnjo kolagena. Nežno odstranjuje odmrle kožne celice, eterično olje suhocvetnice pospešuje prekrvavitev, eterično olje limone pomaga izločati toksine iz telesa. 

Uporaba - Piling nanesemo na vlažno kožo, ter ga nežno masiramo s krožnimi gibi po vsem telesu. Po nekaj minutah izperemo z vodo. Piling se ne uporablja na poškodovani koži.

Embalaža, cena - Piling je zapakiran v belo plastično okroglo posodico z pokrovčkom na navoj. Vsebuje 150 ml izdelka, po odprtju pa je predvideno rok uporabe še 6 mesecev. Cena izdelka je v spletni trgovini Adria Spa 7 evrov.

Sestavine - Sucrose, Glycerin, Olea Europaea (Olive) Fruit OIl, Caldendula Officinalis OIl, Sucrose Distearate, Sucrose Stearate, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Prunus Armeniaca Oil, Tocopherol, Xanthan Gum, Prunus Armenica Seed Powder, Lemon Oil, Helichrysum Italicum Oil, Citral, Geraniol, Linaool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, D-Limonene, CI 19140.

Moja izkušnja z izdelkom - Piling sem navadno uporabljala samo kot del večerne nege, nekje dvakrat na teden. Piling je malce bolj grob, saj ima večje koščke sladkorja v sebi, ko stoji na miru in se lepo posede pa lahko na vrhu vidite, da se v lužici nabere malce olja. S tem ni nič narobe, samo malo premešate s prsti, ko jemljete piling ven. Je rahlo rumenkaste barve, vendar na koži izgleda popolnoma transparenten in ne pušča nobenih barvnih sledi. Piling mi ni povzročal nobenih kožnih težav ali iritacij. Uporabljala sem ga po celem telesu, za eno uporabo pa ga ne potrebujete veliko, približno malo več kot zvrhano čajno žličko. Če vam je všeč, ga lahko nanesete bolj na debelo ali pa še malo manj kot sem ga jaz, čisto poljubno. 

Piling sem uporabila kot podlago za masažo telesa pod tušem in ponavadi porabila par minut, da sem ga dodobra vmasirala in vtrla v kožo tudi vse pozitivne lastnosti sestavin. Osebno se mi zdi piling nežen, a učinkovit, moja koža je zelo dobro reagirala nanj in bila po uporabi lepo mehka in navlažena. Všeč mi je tudi, da piling ne pušča mastnega filma na koži, če pa vas moti tisto malo kar se še čuti negovalnih olj na koži, greste lahko mirno povrhu skozi še s tankim slojem vašega običajnega gela za tuširanje. 

No in še glavni faktor, zakaj mi je piling zelo všeč - omamen vonj po limoni! Deluje čisto poletno in nežno, tudi kožo čisto rahlo odišavi, vendar se vonj ne obdrži več kot nekje pol ure po tuširanju. Piling je v bistvu precej kompakten, ni tako tekoč kot recimo Niveiin, ki se ga kar stisne it tube, tukaj ga lahko zajamete ven kar s prsti ali pa si res pomagate z žličko. Če želite lahko piling uporabite samostojno, lahko pa ga že v štartu zmešate z gelom za tuširanje in ga tako malce razredčite ter uporabite na malce drugačen način, pa tudi količinsko vam bo tako zdržal dlje. Piling kože bo tako še bolj nežen. 

Izdelek lahko uporabljate po celem telesu ali pa ciljno, recimo za piling rok ali kot izdelek za nego stopal, če se vam morda kdaj ne bo ljubilo drgniti in masirati celega telesa. Precej vsestranska zadevica z čudovito nežnim limonastim vonjem!




Upam, da vam je bila ocena v pomoč! V kolikor iščete res dober piling za poskusit, vam res priporočam tega, meni je bil odličen, je pa res da sem se morala malce navaditi na večja zrnca sladkorja, saj so pilingi, ki sem jih uporabljala prej imeli v povprečju manjše delce. Vonj izdelka je super, popoln za vse, ki imate radi citrusne, sveže, limonaste vonje :)

Hvala za pozornost!

Love, UniqaPoly

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)