Thursday, November 12, 2015

Prvi vtisi: Caudalie & DermEden :)



Pozdravljeni! Če ste morda spremljali moje zadnje objave, ste lahko v objavi Empties #11:) zasledili tudi te testerje :) Prejela sem  jih že kar nekaj časa nazaj in sicer par testerjev izdelkov Caudalie ter DermEden. Najprej niti nisem vedela ali bom pisala prav posebno objavo, potem pa sem se odločila, da naredim objavo z mojimi prvimi vtisi. :) 


Prvi tester, ki sem ga poskusila je bila Detox maska za razstrupljanje! Maska obljublja, da odstranjuje nečistoče in toksine, oža pore in obnavlja kožo. Tester sem porabila za en sam nanos, vendar mi je bila maska takoj zelo všeč! Ima zanimiv vonj, primerno gostoto in se lepo nanaša. Je opečnate barve, vendar ne pušča nobenih sledi na koži. Moja koža je bila po uporabi prijetno mehka, čista, nič pordela ali kaj podobnega, pore so bile čiste in predvsem na licih so delovale malenkost manjše. Prebrala sem tudi že veliko pozitivnih ocen drugih blogerk, tako da sem se testiranja te maske res veselila in sodeč po tem testerju, bi si jo tudi z veseljem privoščila (ko porabim poplavo mask za obraz doma). Vsebuje rožnato glino,  grozdne tropine in kavo. Polna velikost vsebuje 75ml, stane pa nekje malce več kot 23 evrov, odvisno kje kupite. Definitivno gre na seznam želja oziroma prihodnjih nakupov!

Drugi tester je bil Vinoperfect Radiance serum za korekcijo barve polti. Glede na to, da sem poskusila samo en tester, ki je vseboval 1ml izdelka, žal ne morem potrditi učinka izdelka, čeprav je bil serum čisto tekoč kot kak tonik in sem ga imela za dva nanosa. Ni imel nobenega specifičnega vonja, je prozorne barve in se nanaša zelo enostavno. Ni mi bilo všeč, da se izdelek ni tako lepo vpil v mojo kožo, ampak je pustil lepljiv občutek na koži in zjutraj sem se zbudila čisto mastna. Žal tole pač ni za moje potrebe in moj tip kože. Polna embalaža je sicer elegantna, steklenička s pipeto, ki vsebuje 30 ml, stane pa nekje okoli 50 evrov.

Poskusila sem tudi tester Vinoperfect tonirane vlažilne emulzije spf 20 za svetlo polt. Izdelek je precej podoben kakšni CC kremi, recimo L'Occitanovi po sami teksturi. Po odtenku je precej bolj temen od L'Occitanove CC kreme in bolj primeren za tople rumene podtone. Nanos je enostaven, kot katerakoli druga krema za obraz. Prekrivnost je lahka, krema pa deluje na koži zelo vlažilno. Mislim, da bo bolj primerna za tiste, ki nimate težav z mastno kožo ter nepravilnostmi. Sama sem se svetila že pol ure po nanosu, čeprav sem nanesla tudi matirajoči puder v kamnu. Občutek na koži je lahek, prijeten. Primerno bolj za poletne, tople mesece in seveda malce bolj ustrezen tip kože, torej ne ravno za mastnokožke. Bonus je seveda spf 20 :)


Prejela in poskusila sem tudi dva testerja izdelkov za telo in oba sta me zelo navdušila! Najprej sem poskusila Divine Legs obarvani losjon za telo. tester je vseboval 5 ml, kar je v bistvu zadostovalo za enkratno uporabo po dolžini obeh nog. Gre za samoporjavitveni instant losjon za telo, ki kožo takoj ovije v lep ten, brez strahu, da bi na koži ostale vidne lise, spere pa se takoj, ko greste naslednjič pod tuš! Všeč mi je bil prijeten vonj izdelka, sama tekstura, ker dejansko ni losjon ampak bolj kompaktna krema, ki jo segrejete med prsti in vtrete v kožo. Če lepo in počasi vmasirate kremo v kožo, ne bo puščala nobenih sledov in lis. Zdi se mi super ideja za takrat, ko želite na hitro malce porjaveti, pa nimate časa za izdelke, ki vam puščajo dolgotrajnejšo obarvanost, saj je tiste ponavadi potrebno nanašati večkrat zapored. Pri nanosu bodite pozorni, da  izdelek ne pride v stik z tkaninami, saj se ga ne da sprati ven. Sicer nisem slikala odtenka nog, ampak so bile kar konkretno rjave! Že nekaj časa sem si ogledovala izdelek na feelunique.com, tako, da ga bom imela v mislih za naslednje poletje, oziroma ko bo spet sezona za krila in obleke. Polna velikost je pakirana v stekleničko s pumpico, ki vsebuje 100 ml, stane pa okoli 25 evrov.

Drugi tester za telo je bilo Divine olje za lase, obraz in telo. Tester je vseboval 3 ml izdelka, ki sem ga porabila v dveh večerih, nanesla pa sem ga na noge. Olje se mi zdi na prvi pogled super, vonj je nežen in zelo prijeten. Olje je ravno prav tekoče in ne preveč mastno. Koža je olje lepo in hitro posrkala, ampak ni ostala mastna ali lepljiva. Vseeno sem morala malce počakati, da se je olje vpilo, ampak ne več kot morda 5 minut. Olje bi lahko uporabila tzdu za lase ali obraz, ampak se mi osebno zdi res najbolj primerno za telo. Olje ne vsebuje parabenov, fenoksietanola, ftalatov ali mineralnih olj. Polna velikost izdelka je pakirana v lično stekleničko z rjavim pokrovčkom. Vsebuje 100 ml, cena pa je približno 30 evrov. Tudi o olju sem prebrala že veliko pohval in ga bom uvrstila na seznam želja ozirma potencialnih nakupov v prihodnosti. Poleg tega se mi zdi super ideja za božično darilo, ker lepo neguje kožo in je idealen za zimsko sezono.


Ter še dva izdelka DermEden. Poskusila sem DermEden intenzivno nočno anti age kremo za obraz. Krema vsebuje kombinacijo treh  hidroksi kislin, primerna je za normalno in mešano kožo.  Krema ni ravno za moj tip kože, vendar sem jo vseeno poskusila. Krema je precej hranljiva in se mi ne zdi primerna za mastnokožke. Je sicer lepo mazljiva krema z nežnim, popolnoma nevsiljivim vonjem. Za anti age učinek po eni uporabi ne morem reči, vendar je krema res zelo negovalna in lepo navlaži, žal res ni za tiste z mastnim tipom kože. Moja koža je bila po nanosu čisto mastna in tudi zjutraj, ko sme se zbudila, sem bila čisto svetleča. Polna velikost izdelka je lonček s pokrovom na navoj, ki vsebuje 50 ml kreme, ki stane okoli 35 evrov.

Drugi DermEden izdelek, ki sem ga poskusila je Univerzalna DD krema spf 25. Gre za dnevno zaščitno kremo z faktorjem spf 25 in vitaminu D podobno spojino. Prejela sem dva testerja,  tako da sem izdelek imela za večkratno testiranje. Krema je lahka, vlažilna,tekstura me spominja bolj na kak losjon. Ko iztisnete kremo ven izgleda bela z majhnimi pikicami, podobno kot L'Orealova ali L'Occitanove CC krema. Ker gre za univerzalno kremo je odtenek univerzalen in se sam prilagodi vašemu tenu kože. Sama s takim tipom izdelkov nimam sreče, ponavadi reagirajo na mojo kožo in jo preveč potemnijo in to se mi je zgodilo tudi tukaj. Bila sem čisto preveč rjava v obraz po nanosu kreme, tako da sem jo kombinirala z mojim običajnim pudrom in prekrila pretemne dele obraza. Krema je vlažilna, kar je samo po sebi super, ampak ni ravno primerna za tiste, ki imate probleme z mastno kožo, tako kot jaz. Po kremi sem se takoj svetila, čeprav sem povrhu nanesla puder v kamnu. Potem sem jo raje porabila kot vlažilno podlago za moj običajni puder. Bolj primerna bo za tiste, ki imate bolj suh tip kože. Polna velikost izdelka je plastična tubica, ki vsebuje 50 ml izdelka, cena pa je približno 30 evrov.

Upam, da so vam bile kratke ocene in moji prvi vtisi o izdelkih v pomoč! Poskušala sem biti čim natančna pri opisih. Najbolj sta me navdušila oba izdelka za telo, Divine legs in Divine olje ter Detox maska za obraz! Pa tudi druge maske za obraz mi delujejo zanimive, sploh tale Glikolna eksfolirajoča piling maska! Če še niste videli ostalih ocen izdelkov znamke Caudalie, ki so me res navdušili, si lahko preberete še o Beauty Eliksirju, Caudalie kremi za roke in nohte ter Polyphenol kremi za okoli oči!

V kolikor vam je bila objava všeč, jo lahko delite naprej :) Najlepša hvala za pozornost!


Love, UniqaPoly

*Izdelke sem prejela v oceno


2 comments:

  1. Olje za telo in detox maska sta tudi na mojem seznamu želja, sploh olje no. Res je božansko.

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)