Tuesday, November 10, 2015

Razvajanje z novostmi dt - Dvorec Trebnik :)



Pozdravljeni! Zopet novosti pri Dvorec Trebnik! Ja prav ste prebrali, zopet nekaj novega - tokrat predstavljam in ocenjujem izdelke linije dt! V test sem prejela kar štiri izdelke iz nove kolekcije in sicer - Berry pepper kremo za utrujene noge in stopala, Energy Tonic osvežilno meglico za obraz in telo, Juicy Orange osvežujoči gel za tuširanje ter Sparkle Star svetlikajoče olje za telo in lase. 

Nova linija je bila ustvarjena z mislimi na živahne vonje ter urejene in zahtevne uporabnike, ki jim je pomembno kaj nanašajo na kožo in lase.  Sledili so sodobnim kozmetičnim trendom in izločili zdravju škodljive surovine. Vsi izdelki se ponašajo z naslednjimi lastnostmi - so brez parabenov,  brez mineralnih olj, brez sintetičnih barvil in brez silikonov, brez gensko spremenjenih organizmov, vsebujejo sestavine naravnega izvora in so bogati z rastlinskimi izvlečki in naravnimi olji.


Prvi izdelek, ki sem ga poskusila je bila krema Berry pepper krema za utrujene noge in stopala. Gre za vlažilno dnevno kremo za noge, ki je obogatena z naravnimi sestavinami, ki intenzivno mehčajo in obnavljajo kožo ter zagotavljajo žametno mehkobo. Olje grozdnih pečk, ekstrakt bršljana in virginijskega nepozebnika vlažijo, ščitijo in spodbujajo mikrocirkulacijo kože. Eterično olje grenivke deluje antibakterijsko in osveži kožo. Izdelek je pakiran v okroglo posodico z pokrovčkom na navoj, celotna embalaža je iz malce trše, močnejše plastike. Meni se to zdi super, ker mi je krema že padla po tleh in se na embalaži sploh ne pozna. Vsebuje 50 ml izdelka, cena pa je 3,99 evra. Tekstura kreme me spominja malce na žele, vendar je krema lahka, se lepo in hitro vpija, ne pušča mastnih sledi. Poleg tega še božansko diši! Ampak resno! Vonj je popoln, svež, saden, spominja še najbolj na grenivko ampak zvečer na utrujene noge tak vonj še najbolj paše! Poraba kreme je sicer odvisna od pogostosti nanosa ter kje vse jo boste nanašali, sama sem kremo nanesla samo na stopala, občasno pa tudi pod kolena, na krčne žile, ker se mi je zdelo, da mi krema zelo lepo pomiri žgoč občutek pod nogami. Sicer ne vedno, ampak mi je pomagala! Imam kar precej težav s krčnimi žilami in bolečinami pod koleni, tako da sem vedno na lovu za kremo, ki bi pomagala olajšati skelečo bolečino. Imela sem tudi tester kostanjeve kreme, tudi od Dvorec Trebnik, in mi je bila super! Kremo sem uporabljala ob večerih, nanesla na sveže umita stopala, tanko plast ter povrhu dala nogavice za spanje, ter pustila, da se je krema lepo vpila. Moja stopala so zadnja leta precej bolj suha in predvsem pete mi povzročajo težave, ta krema pa je opazno pomagala in kožo bolj navlažila! Zjutraj sem se vedno zbudila s popolnoma mehkimi stopali, koža pa je ob redni uporabi nasploh postala bolj mehka, voljna in manj razpokana.  Glede na res minimalno porabo, bi z res popolnoma redno uporabo, res čisto vsak večer lonček porabila v približno dveh mesecih. No razen če ste navajeni nanašati kremo po celih stopalih, potem se vam zna zgoditi, da bi kremo porabili malce hitreje. Če imate res zelo hude težave z razpokano kožo na stopalih pa raje priporočam obisk dermatologa in uporabo še bolj sestavinsko enostavnih izdelkov - recimo arganovo olje ali karitejevo maslo. Osebno nimam tako drastičnih težav in mi je krema res lepo negovala stopala, z njo sem zelo zadovoljna!

Še sestavine: Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil, Sorbitan Oleate, Polyglycerol Polyricinoleate, Vitis Vinifera Seed Oil, Polyquaternium-37, Dicaprylyl Carbonate, Lauryl Glucoside, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Benzyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Tocopherol, Ethoxydiglycol, Propylene Glycol, Hedera Helix Leaf Extract, Butylene Glycol, Lactic Acid, Glucose, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tocopheryl Acetate, Coco-Caprylate, Parfum, Hamamelis Virginiana Leaf Extract, Citrus Grandis Peel Oil, Benzyl Salicylate, Limonene, Benzyl Benzoate, Hexyl Cinnamal, Linalool, Butylphenyl Methylpropional.


Drugi izdelek, ki sem ga poskusila in me je navdušil od prve uporabe naprej je bil Sparkle Star svetlikajoče olje za telo in lase. Olje za lase in telo vsebuje kombinacijo petih hranljivih olj, ki naredijo lase in kožo svileno mehko in zapeljivo sijočo. Vsebuje mešanico mandljevega, oljčnega, jojobinega, olja grozdnih pešk ter organskega arganovega olja. Izdelek je pakiran v plastenko z sistem za pršenje ter plastičnim prozornim pokrovčkom. Ker gre za bolj tekoče olje, nima klasične gostote, se ga zelo enostavno dozira ven in se ne maši zaradi dodanih bleščic. Plastenka vsebuje 150 ml izdelka, cena pa je 6,99 evra. Olje me je kot sem že omenila, navdušilo v prvo! Prepriča me tako lahka, tekoče tekstura, ki se zelo hitro vpije in ne pušča mastnih sledi kot tudi sam vonj izdelka! Res super lepo diši! Ker se ga dozira kot sprej, se ga ne porabi veliko za posamezen nanos. Večinoma sem ga nanašala na noge ter roke. Malce ga posprejam, potem pa razmažem z roko po koži. Vsebuje zlate bleščice, ki pa so res nežne in zelo drobne, tako da se jih ne vidi tako zelo. Super deluje na malce zagoreli koži, drugače pa doda nežen topel lesk. Osebno sem ga uporabljala samo na koži po telesu, na laseh ga nisem preizkusila, sem pa pri kolegicah soblogerkah zasledila, da se super obnese tudi na laseh, le da je potrebno biti previden, da ga ne nanesete preveč. Skratka, ne gre za klasično olje za telo ali lase, ampak lepo odišavljeno z drobnimi zlatimi bleščicami, ki kožo ter lase tudi lepo neguje. Koža po uporabi je bila prijetno mehka in navlažena. Najraje ga uporabljam pred spanjem, ker mi vonj super odgovarja in me lepo pomiri. Pa tudi super je za nanos po rokah in dekolteju recimo, če se kam odpravljam zvečer in imam krajše rokave ali večji izrez na majici, doda malce svetlobe, barve, odišavi ter hkrati neguje. Vonj bi še najbolje opisala kot mešanico arganovega ter mandljevega, vonj je res tak malce "parfumast", topel in ampak ni premočan. Res super zadeva!

Še sestavine - Ethylhexyl Stearate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Coco-Caprylate, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum, Tocopheryl Acetate, Potassium Aluminum Silicate, Titanium Dioxide, Iron Oxide, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Citral, Limonene.



Tretji izdelek je Energy tonic osvežilna meglica za obraz in telo. Meglica za obraz in telo vsebuje aloe vero in virginijski nepozebnik, ki odlično navlažita in pomirjata kožo.  Izdelek ima podobno embalažo kot olje, saj je pakiran v plastenko z sprej dozirnim sistemom, lahko pa celotno glavo spreja tudi odvijete stran, če želite. Plastenka vsebuje  150 ml izdelka, cena pa je 6,99 evra. Pumpica pri meni dozira normalno, dovolj nežno, čeprav pogosto kar odvijem in si izdelek natočim na vatirano blazinico ter ga uporabim kot običajni tonik za obraz. Nekateri uporabniki so komentirali, da jim je sprej premočan in da dozira preveč izdelka naenkrat, spet drugi, da lepo razprši izdelek in je super za doziranje.Ima prijeten, zelo svež vonj! Osebno se mi izdelek zdi bolj primeren za tople poletne dni, ampak najdem uporabo za njega tudi sedaj. Priznam, da težko ocenim njegovo ustreznost moji koži, še posebej, ko govorim o koži obraza. Po telesu me izdelek lepo osveži, rahlo odišavi in mi nasploh ustreza. Po obrazu pa mi včasih čisto ustreza, ni nobenih neprijetnih reakcij, me lepo osveži, včasih pa me zapeče in imam obraz po nanosu te meglice čisto rdeč. Ne vem v čem je problem, na začetku testiranja nisem imela nobenih težav. Trenutno pa ima moj obraz precej problemov z mozolji in sem se odločila, da bom meglico raje uporabljala samo za osvežitev telesa. Morda je kožo obraza zmotila vsebnost alkohola, morda pa je čisto kaj drugega. Izdelek mi je všeč tudi, ker ne pušča nobenega filma na koži, ni lepljiv.  Zanimiv izdelek, popoln za vse, ki imate razne osvežilne meglice za telo in obraz :)

Sestavine -  Aqua, Alcohol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Glycerin, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Hamamelis Virginiana Leaf Extract, Coceth-7, PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Mentha Piperita Oil, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Citral, Limonene, Linalool.


Ter še četrti, zadnji izdelek, ki sem ga poskusila - Juicy Orange osvežujoči gel za tuširanje z vonjem sočnih pomaranč. Negovalni gel za tuširanje s sadnim vonjem pomaranče kožo nežno očisti in jo prijetno nadišavi. Obogaten je z eteričnim oljem pomaranče,  ki kožo pomirja in jo neguje. Izdelek je primeren za vse vrste kože, pakiran je v plastično embalažo, ki vsebuje 200 ml izdelka, cena pa je 2,99 evra. Če ste spremljali moj blog  v zadnjih dneh, ste tale gel za tuširanje že lahko zasledili med mojimi zadnjimi praznimi izdelki - Empties #11 :) Gel za tuširanje ima res super svež vonj, čisto po pomarančah in brez grenkega pridiha, ki ga ima lahko lupina pomaranče včasih. Izdelek je rahlo obarvan, ravno prav gost, vendar ne gre za kremen gel, bolj za klasičen gel za tuširanje. Kožo res lepo nežno očisti, je ne draži in ne izsušuje. Malce jo tudi odišavi, vendar ne preveč. Je res tak nežen, nevsiljiv vonj. Všeč mi je, da lahko embalažo zvrha odvijem, ker je očitno ostalo še malce tuš gela notri. Sama plastenka je precej trda in težka, ampak se mi je zdelo, da je malce preveč težka in ko sem odvila pokrovček sem videla, da se notri skriva še malo gela. V bistvu je cela kopalnica lepo dišala po pomarančah po uporabi tega  tuš gel in tudi moj fant je pohvalil, da lepo dišim! Tako da punce, priporočam ;)

Sestavine - Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Coco-Glucoside, Sodium Chloride, Glyceryl Oleate, Lauryl Glucoside, Stearyl Citrate, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hexyl Cinnamal, Citral.

Ste že zasledili novo dt kolekcijo? Ste kaj preizkusili? Sama sem malce pobrskala po njihovi spletni strani in bi z veseljem poskusila še bogato karitejevo kremo ter maslo za telo karite, oboje se mi sliši popolno za zimske dni, gel za tuširanje vrtnico, če je soditi po gelu s pomarančo, mi bo vrtnica gotovo všeč ter kopalno sol meta. Trenutno pa že uživam še v treh izdelkih iz kolekcije, o katerih boste lahko brali na blogu v tem ter prihodnjem mesecu - kremni gel za roke aloja, balzam za ustnice z jagodo ter balzam za ustnice z medom :) Tokrat niso pozabili niti na fante - za njih so pripravili Energy shock 2v1 gel za tuširanje za moške :)

Če vam je bila objava všeč, jo lahko delite naprej! Najlepša hvala za pozornost!


Love, UniqaPoly

*Izdelke sem prejela v oceno

4 comments:

  1. Meglica je zakon :) Jo skoraj vsak dan uporabim po tuširanju, pa tako zelo lepi diši ja :) Do poletja si bom morala narediti kakšno zalogo, hehe. Sem pa razmišljala o kremi za stopala, ampak moja stopala so tako težka in mi do zdaj pomaga samo Oriflame krema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz meglico sedaj uporabljam samo za telo ampak res lepo osveži :) Katero oriflame kremo pa imaš?

      Delete
  2. Uf sem pri kremi za noge dobila idejo še za kolena-nisem niti pomislila, ampak imam noro suha kolena in komolce!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je fajn za pod kolena, krčne žile, si pa predstavljam da bi bila dobra tudi za suho kožo kolen in komolcev :)

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)