Monday, November 2, 2015

Review: Caudalie - Polyphenol C15 Anti-wrinkle Eye&Lip Cream


Hello! New month and new reviews coming up! Today I will be reviewing a skincare product by Caudalie that I have really liked so far - Polyphenol C15 Anti-wrinkle Eye&Lip cream. I have always wanted to try out some of the Caudalie products and I have already posted two review on my blog - you can read them here - Caudalie Hand cream and Beauty Elixir. Now it's time for some more reviews :)

Pozdravljeni! Nov mesec prinaša nove ocene izdelkov. Danes bom ocenila izdelek za nego kože in sicer izdelek znamke Caudalie - Polyphenol C15 krema za okoli oči in ust. Vedno so me izdelki  znamke Caudalie zelo zanimali in sem si želela preizkusiti kaj od njih - do sedaj sem objavila že dve oceni, ki ju najdete tukaj - Krema za roke ter Beauty Elixir. In sedaj imam za vas pripravljenih še nekaj ocen več :P


Packaging, price - Full size product comes in  a plastic green tube that contains 15 ml of product. You only need to squeeze a little bit out, just for about the size of a rice grain and it's mostly enough to cover your under eye area. Once opened the product is good for another 9 months. price depends on where you buy it - for international readers you can get it at Feelunique for 35,62 euros.

Embalaža, cena - Polna velikost izdelka pride v plastični zeleni tubi, podobno kot preostala linija Polyphenol C15, vsebuje pa 15 ml izdelka. Za posamezen nanos je potrebna zelo majhna količina, sama porabim nekje za zrno enega riža - nanos pod očesom. Po odprtju je izdelek dober še naslednjih 9 mesecev, Cena variira kje izdelek kupite, Caudalie ponujajo lekarne, Leposana (LJ - Rudnik) ter VivaDerm spletna stran, cena tam pa je  26,20 evra.

About the product - This double-action gel-cream reduces dark circles, depuffs,  smooths away wrinkles arounf the eye contour and the lips. Includes polyphenols and vitamin C (anti-oxidant and anti-wrinkle), that help against wrinkels. Formula is enriched with fern and  Matrixyl 3000 (lifting and anti-wrinkle), horse chestnut (anti-dark circle), liquorice (depuffs), witch hazel.

O izdelku - Gel-krema z dvojim delovanjem zmanjša temne podočnjake in gladi kožo okoli oči in ustnic.  Vsebuje polifenole in vitamin C, ki delujeta proti prostim radikalom in gubicam. Formula je obogatena z Matrixyl 3000 in izvlečkom praproti, kostanja, sladkega korena in nepozebnika.


How to use - Apply morning and evening, lightly dotting small amounts from the inside to the outside of the eye and lips.

Uporaba - Nanesite na očiščeno kožo zjutraj in zvečer, v majhnih količinah nanašajte v smeri od notranjega kotička očesa proti zunanjemu in okoli ustnic.

Ingredients/SestavineAQUA (WATER), GLYCERIN*, BUTYLENE GLYCOL, ISONONYL ISONONANOATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE*, CETEARYL ALCOHOL*, HYDROGENATED VEGETABLE OIL*, PEG-20 STEARATE, CETYL ALCOHOL*, TOCOPHERYL ACETATE*, PALMITOYL GRAPE SEED EXTRACT*, CARBOMER, CYATHEA CUMINGII LEAF EXTRACT*, CAPRYLYL GLYCOL, TOCOPHEROL*, ESCIN*, AMMONIUM GLYCYRRHIZATE*, POTASSIUM SORBATE, HAMAMELIS VIRGINIANA (WITCH HAZEL) LEAF EXTRACT*, CALENDULA OFFICINALIS FLOWER EXTRACT*, XANTHAN GUM, SODIUM HYDROXIDE, ASCORBYL TETRAISOPALMITATE, SODIUM PHYTATE*, POLYSORBATE 20, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, GLYCERYL CAPRYLATE*, CINNAMIC ACID*, LEVULINIC ACID*, SODIUM LEVULINATE*, PALMITOYL TRIPEPTIDE-1, PALMITOYL TETRAPEPTIDE-7 (141/020) * Origine végétale - Rastlinskega izvora.



Testing - Formula is not that gel- like as the description might have misled you. It's certainly a richer formula, but it's not too heavy. On the skin it doesn't feel like I applied a ceam more like a very light lotion. Application is easy, spreads easly and as I have already mentioned you only need the size of a rice grain and it's enough. So even though it say it contains only 15 ml it will last you a couple of months. I have been using this for over two months and I am slowly getting over half of the product. It doesn't leave any greasy residue and it really sinks in fast! Bonus is also that this is not a perfumed product, which is better for under eye area anyway.

My under eye area is where I have been using this product as I don't have wrinkles yet around my lips and  I wanted to see if this cream could help me with my dark under eye area. I must say this cream must contain a lot of vitamin C and chestnut as it really brightened up my under eye area and it moisturizes it too! I don't have wrinkles just yet, so I can not say how well it would help me with those, but the rest of the promises this product definitely keeps! My eyes were very rarely puffed (if I cried before going to sleep I needed some more help with cold compresses), but otherwise my eye area looked moisturized, brighter and well- rested! Plus, the cream is light enough and sinks into the skin well, that it can be used as a base under my usual everyday make-up.


Testiranje - Tekstura kreme ni tako zelo gelu podobna, kot vas je morda malce zavedel opis. Osebno se mi zdi bolj bogata od gela, ampak ni pretežka, tudi ne daje občutka na koži, kot da bi nanesla kremo, bolj kot kak lahkoten losjon. Nanos je enostaven, krema se lepo razmaže in kot sem že omenila zgoraj je potrebno le malo izdelka, nekje za velikost enega riža. Čeprav je izdelek majhen in vsebuje samo 15 ml vam bo zdržal nekaj mesecev. Sama ga uporabljam že malce več kot  dva meseca in sem šele sedaj počasi prišla do nekje polovice tubice. Na koži ne pušča nobenega mastnega filma in se res hitro vpije. Bonus predstavlja tudi dejstvo, da izdelek ni parfumiran, kar je področju podočnjakov, kjer je koža že tako občutljiva in tanka, zelo všeč!

Izdelek sem večinoma uporabljala pod očmi, saj še nimam gubic okoli ustnic, plus res sem želela videti, če mi bo ta krema pomagala z mojimi temnimi kolobarji pod očmi. Zdi se mi, da ta krema res vsebuje visoke vsebnosti vitamina C ter izvlečka kostanja, saj se je področje barvno precej popravilo, precej posvetlilo, pod očmi nisem več tako vijolična in modra, kot sem bila. Moja koža pa je tudi lepo navlažena. Ker trenutno še nimam gub okoli oči, ne morem trditi, kako dobro bi mi ta izdelek pomagal, lahko pa potrdim, da je izpolnil vse ostale obljube. Področje pod očmi je bilo res redko zatečeno (no razen, če sem slučajno jokala pred spanjem, potem sem res rabila pomoč še hladnih obkladkov), drugače pa so moji podočnjaki bili veliko bolj navlaženi, zato so izgledali tudi svetlejši in dobro spočiti! :) Plus, krema je dovolj lahka in se lepo vpije, da jo lahko uporabljam tudi podnevi, pod vsakodnevnim make-upom.




I haven't tried out many eye creams so far, but this one is definitely going on my "repurchase" list, as it's doing it's job and my under eye area seems to really love it! The trick is only not to be lazy and use it every day! :)

Priznam, da nisem poskusila veliko krem za podočnjake do sedaj, vendar gre ta zagotovo na moj seznam "ponovnih nakupov"! Opravlja svoje delo in moji podočnjaki so se zelo dobro odzvali na to kremo! Trik je samo v tem, da ne smem biti lena in je pozabiti uporabljati vsak dan! :)

Hope this review was helpful to you! If you liked this post you can share it on your social media!

Upam, da vam je bila ocena v pomoč! V kolikor vam je objava všeč, pa bom zelo vesela, če jo boste delili naprej na svoji omrežjih :)

FOLLOW ME: Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Bloglovin

Love, UniqaPoly

*Izdelek sem prejela v oceno/ PR product

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)