Friday, August 5, 2016

Lovea - BIO hranilno olje za lase s karitejem + NAGRADNA IGRA!




Pozdravljeni! Kako v poletnih mesecih skrbite za svoje lase? Uporabljate maske, balzame, olja? Sama sem že nekaj mesecev pridno uporabljala eno prav zanimivo olje za lase znamke Lovea! Olje je postalo del moje rutine nege las, kako se je obneslo pa preberite v nadaljevanju!

Lovea Nature BIO hranilno olje za lase s karitejem

Embalaža, cena - Olje je zelo enostavno in učinkovito pakirano v rjavkasto bronze plastenko, doziranje je enostavno - samo pošpricate po laseh ali pa v dlan ter nanesete s prsti. Plastenka vsebuje 125 ml izdelka, za olje pa boste odšteli 10,99 evra. Na voljo je na spletni strani Herbas. :)

O oljih Lovea - Olja Lovea Bio se pohvalijo z ekološkim certifikatom ECOCERT in COSMEBIO, so kar 98% naravnega izvora, brez parabenov, barvil, silikonov, brez fenoksetanolov, brez PEG ter umetnih dišav. Olja niso testirana na živalih in so primerna za vegane.

O izdelku - Lovea Nature BIO hranilno olje je malce drugačno olje za nego las kot smo vajeni. Ne uporablja se ga po umivanju las, ampak se ga nanese pred šamponiranjem.  Gre za koncentrat kariteja, ki suhe in poškodovane lase nahrani in regenerira. Poleg ekološkega kariteja vsebuje tudi sezamovo olje, bučno olje, ekstrakt paprike, tokoferol (vitamin E) ter izvleček iz semen drevesa Bixa orellana. Izdelek je organski, ima certifikat  Ecocert, CosmeBio. Ne vsebuje parabenov in se pohvali z ekološkim karitejevim maslom. Pomaga pri cepljenih konicah las ter ojača suhe in poškodovane lase. Poleg tega vsebuje kokosov kaprilat, to je vlažilec, ki predstavlja naravno alternativo silikonom. Lase pušča mehke in nemastne. 


Olje sem večinoma uporabljala tako, da sem ga nanesla pred umivanjem. Nekje 10 do 30 minut sem ga pustila na laseh, potem pa sem lase zmočila, nanesla šampon ter jih umila. Torej olje sem nanesla na suhe, neumite lase potem pa sem ga sprala dol. Učinkuje super - samo nanesem, pustim, da lasje vpijejo olje ter sperem. Lasje so ob redni uporabi lepo navlaženi, mehki, konice so cele in zdrave! Lasje imajo lep, zdrav lesk, niso mastni, se ne sprijemajo in ne svaljkajo v pramene po sušenju, ampak ostanejo lepo polni volumna in ločeni. Se tudi lažje razčešejo, kar je vedno pomembno, sploh pri dolgolaskah. V čem vidim prednost tega olja pred drugimi balzami ter maskami za lase, ki se jih nanaša na sveže umite lase? Predvsem v tem, da so lasje po uporabi negovani, ampak niso obteženi. Niso mastni, se ne lepijo, svaljkajo in ne mastijo hitreje, kot bi se sicer. Imam mastno lasišče, kar pa seveda ne velja za moje dolge lase  (zgornji del je vedno zelo hitro masten, že po dnevu in pol) ter konice las, ki so suhe in potrebujejo več nege. Všeč mi je, ker s tem oljem dosežem, da so lasje negovani, brez da bi po umivanju potrebovala še dodatno nego ter tako tvegala, da mi lasje po domače "padejo skupaj", se limajo ter zmastijo hitreje kot kadar ne uporabljam negovalnih izdelkov. Poleg tega je izdelek naraven, sestavine so kvalitetne ter učinkovite. Plus izdelek je primeren za vegane in seveda, ni testiran na živalih! Sploh se mi zdi idealen poletni pripomoček, saj na nek način prihranim tudi pri času, ki ga porabim za nego las ter hkrati poskrbim, da se lasje  čim kasneje pričnejo mastiti nazaj. Skratka zelo priročno, učinkovito olje, primerno za vse tipe las. Priporočam le pazljiv nanos, ni potrebe po velikih debelih nanosih, da dosežemo negovalni učinek!





NAGRADNA IGRA!

V sodelovanju s Herbas podarjamo eno olje za lase Lovea ter nekaj zanimivih testerjev! ;)

1. ZA SODELOVANJE -  V komentar tukaj pod objavo ali na Facebook pod objavo, zapišite svoj najljubši izdelek za nego las! NUJNO dodajte še svoj email naslov, da vas lahko kontaktiram v primeru, da zmagate! (Email naslov ni potreben, če sodelujete preko Facebook strani).

2. KDO LAHKO SODELUJE? Nagradna igra je odprta za vse slovenske bralce!

3. DO KDAJ POTEKA? Nagradna igra poteka od 5.08. do 11.08. do polnoči, zmagovalec/ka bo razglašen spodaj pod to objavo ter bo prejel tudi (email) sporočilo!

4. Večkratno sodelovanje ni potrebno, bodite le pozorni, da pravilno sodelujete! Zelo vesela bom tudi, če se odločite podariti kak všeček strani Herbas ter UniqaPoly!

SREČNO!

ZMAGOVALKA NAGRADNE IGRE JE NIKA ( nika.zrilic@gmail.com)!

ČESTITKE TER NAJLEPŠA HVALA VSEM, KI STE SODELOVALI NA BLOGU TER PREKO FACEBOOK-A!

Love, UniqaPoly


**Izdelek za test ter nagradno igro sem prejela.

5 comments:

  1. Krasna objava! Jaz najraje uporabljam gliss kur olje za lase, saj so lasje svilnato mehki po njegovi uporabi. Moj mail pa je : duh.rebeka@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Jaz trenutno uporabljam samo masko za lase od LaCroa in nič drugega. Lasem zelo odgovarja, jaz se pa tudi ne pritožujem, ker imam tako z njimi manj dela. :P tanja.kanc@hotmail.com

    p.s. hude fotke! To olje bi bilo verjetno super tudi za zimo, ker takrat moji laski rabijo malce več pozornosti. Se bere zelo mamljivo, se ne spomnim, da bi že kdaj uporabljala kakšno olje s karitejem. :)

    ReplyDelete
  3. Sliši se super izdelek. Trenutno mi je najljubši izdelek za lase negovalno olje od L'Oreal Elseve - Extraordinary Oil. A ker iščem še kaj boljšega in rada preizkušam nove izdelke, me zelo zanima tudi tale ;) (bojana.cerovsek@gmail.com)

    ReplyDelete
  4. Slisi se super ���� sama uporabljam kokosovo olje 1x na teden pred pranjem las in arganovo olje za konice po vsakem pranju. Bi pa z veseljem preizkusila tega, saj imam tudi sama tezave z mastnimi lasmi ��
    Mail: nika.zrilic@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Nuxe zlato olje za lase in tudi telo :) najboljše :)
    tina.kreslin89@gmail.com

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)